Blä på allt!!!!!

Så känner ja just nu inför nästintill allt.. Ja har ju barnen i mitt liv o de gör mitt liv värt att leva helt enkelt. Vet inte vad ja skulle göra utom dem. Dö ja tror de faktiskt.
Har gått bredvid denna vecka på jobbet o fått mina första pass då ja ska gå själv.. Detta e helt underbart. Då de innebär pengar pengar.. Jo idetta läge behövs de mer än vanligt, så i dagsläget e de de som hägrar. Visst som toppen på isberget stortrivs ja som bara tusan där.. Vilket e bra eftersom ja ska jobba där i minst 10 veckor översommaren. Vem vet om de blir mer.. Hoppas hoppas..
Ja har visserligen en annan plan på G.. O går den igenom så lovar ja att de kommer märkas. O nä ja kommer inte berätta va de e för plan ÄN.. De kommer märkas som ja skrev om ett tag.. Tog ett stort steg framåt ida när de gäller detta..

Sen måste ja bara skriva att tycker väldigt mycket synd om min älskade syster. Hon skadade knät under en fotbolls match för ett par månader sen o måste nu operera knät. O hon nu fått tid o missar nästan hela sitt sommar jobbar o hon får inte spela fotboll heller detta år.. O hon lever verkligen för fotbollen.. Men hon e stark de vet ja..

Min son ska börja sin fotbollskola om ett par veckor. O gissa om han e glad. Köpte fotbollsskor till honom igår, han e helt salig.. Han sa till mig igår. Mamma ja kan inte sluta tänka på mina fotbollsskor. Så söt när han sa de.. Bara älskar honom..

Nu ska ja försöka komma i sång tidigt blev inte mycke sömn inatt :S

En sak till saknar HONOM massor.. Fattar inte varför de blev som de blev.. Trodde verkligen vi kunde förbise allt.. Men tydligen inte.. Hoppas de ändrar sig snart.. SAKNADEN E GRYMT STOR!!!!!

Over and Out
Becca

Kommentarer
Postat av: Marita

ler som jag sa... bara en massa hemlighetsmakeri.

O marita får inget veta.

2010-04-30 @ 19:33:36
URL: http://maritakoivumaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0