Tankar...

E väldigt många nu för tiden.. Tror att denna tid som arbetslös har gett mig för mycke tid att tänka.. Inte bra för Becca alltså :S Men men så kan de vara ibland. E så trött på dessa tankar. O de e inte samma tankar varje dag utan de e MASSOR av olika tankar varje dag.. Blir så trött på mig själv att ja tillåter mig själv att fundera o tänka på allt detta. VARFÖR gör man så mot sig själv?? Fattar inte de alltså.

Har fått schemat för sommarn me.. Känns helt underbart att få börja jobba snart. Schemat e på 10veckor o många härliga timmar att jobba. Pratade me C ida me o vi har fixat ihop sommer på ett bra sett detta år. Känns kanon bra faktiskt. Men visst de va lite gnäll att han fick ha dem mer i början av sommaren men i slutet jämnade ut sig så de blev de nog bra. Sånt man märker om ett par dagar för att skulle fundera på de o återkomma.. Så man håller tummarna för då e de "bara" 1 helg ja måste fixa barnvakt o även 1 natt på hela sommaren så här håller man tummarna stenhårt. En del dagar ska min älskade pappa ställa upp o ta barnen. Så denna sommar ser ja fram emot massor.

Alla vänner o grannar man har e guld värda :D Ikväll hade vi premiärgrillning o så satt vi ute på uteplatsen o åt.. Helt underbart. Vi grillade me grannen H o hennes barn. De e något magiskt me premiärgrillningar alltså. Fler grillkvällar kommer de bli. Lovade barnen att om de e fint väder nästa helg de e hos mig blir de grillning igen. De ville ha kött i stället för korv då. HAHAHA..

Men nu ska ja krypa ner i sängen för imon har ja o H 2 viktiga möten för våra framtidsplaner.

Over an Out
Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0