Vad vinner man på att jävlas???

När man tror man gör sitt ex illa genom att hålla på o jävlas o bråka om allt som rör barnen. Då tror man fel!!! I detta läge gör man bara sina barn ännu mera illa än sitt ex. De e barnen som drabbas värst!! Tänk på de, ni som tror ni bara jävlas me era ex när de e barn me i bilden. Börja samarbeta istället. Ingen som begär att ni måste vara bästa vänner eller sitta brevid varandra på olika sammanhang. MEN när de handlar om barnen DÅ ska man skala bort sin egna ilska mot exet o tänka på barnen! Tänk på hur ni klämmer barnen. Även att ni inte tro ratt de tar skada eller höra eller fattar va ni säger.. Tro mig de hör ALLT!!! Jag vet hur de känns att vara mitt i mellan o de e inget ja önskar min värsta fiende. O framför allt inte att mina egna barn ska råka ut för de.

Inget roligt att höra att folk pratar skit om en o framför allt inte en som är en tredje person i detta. Denna person har inte varit med på mötena o har ingen aning om vad som sagts eller gjorts. Men har de inget bättre för sig än att prata skit om mig så e det deras problem. Så länge man bara hört "en sida" av en diskussion så ska man bara hålla käften. De e va ja tycker.
Ja e inte världens bästa heller de står ja för. Ja kan erkänna mina misstag o brister. Men vissa kan inte de.. Men man ska inte behöva ta hur mycke skit som helst men idags läget så märker man att ja kommit steget längre än vissa andra. Visst ja e singel men ja mår SÅ mycke bättre nu än ja gjorde innan allt började. Ja lagt all min ilska mot en viss person bakom mig. O de har gjort att ja kommit lite längre.

E lite trött på folk som pratar skit om folk men inte vågar säga ett ord till personen som de handlar om.
De om något e fegt.. Att ta reda på fakta först de vore kanske bättre.. Framför allt när de handlar om barn. O barn som inte ens e ens egna.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0