De går upp o de går ner sen vet i tusan vart de går....

Vet knappt om ja orkar skriva allt som har hänt.. E helt slut körd nu.. Har varit på soc o haft sammarbetssamtal me mitt ex.. De gick ju som de gick.. SÅ pengakåt karl han e... Fy blä...

De roliga e att ja har VÄRLDENS bästa vän i Marita.. Du e allt o lite till för mig.. Du finns där när ja behöver. Du vet när ja bara behöver en kram eller bara få vara men inte själv... Du e mina ängel, en ängel som har kommit för att stanna.. Ett tack räcker inte att säga... Men ja gör de för ja finner inga ord för va du har gjort för mig ida... TACK!!!!

Mina barn o ja har spelat Wii ida eller ja ikväll.. Skit va duktiga de är alltså.. Slog mig me storm steg.. Snacka om att soppa mattan me mamma.. De betyder så himla mycke för mig. De e ALLT o lite till... De har oxå märkt att ja inte mått så bra ida o C kom ida o gav mig en kram o sa "mamma har de hänt något?" Då brast de för mig.. Så till slut satt vi o bara kramades o grät o sa hur mycke vi tycker om varandra.. Sen försökte ja förklara för dem att ja hade varit på möte o de va ett jobbigt möte. Då sa de båda "Du får vara ledsen mamma vi älskar dig ändå" Sen ficka ja en bamse kram av dem båda..

Vet kanske inte va bra att börja gråta o sen förklara varför.. Men ja kunde inte hålla mig... Men sa aldrig att de va me deras pappa ja var på mötet me.. Men samtidigt tror ja de e väldigt viktigat att de ser att mamma e ledsen o så... Vilket C verkligen gjorde.. De e verkligen  mitt allt o lite till... Önskar att ja kunde få ha dem på heltid.. De e en dröm som ja hoppas på hela tiden...

Nu ska ja sätta mig i soffan o titta en stund på tvn o bara låta de rinna av mig..

Over and out
Becca

Kommentarer
Postat av: Heidi

även om man inte vill visa sina barn när man är ledsen men de märker ju det ändå.....de måste få se att mamma kan visa sina känslor å samtidigt att ni kan må dålgt å bra tillsammans...det växer ju ni på som familj!

Något jag själv måste arbeta me....

Ja tror ju att din dröm kommer att gå i uppfyllelse till slut...de kommer bara ta lite tid.....men skriv ner så mycket som möjligt om vad som händer å sker.....det är lättare att komma ihåg då...

2010-02-03 @ 23:04:06
URL: http://snarym.blogg.se/
Postat av: Marita

Det är det vänner e till för att finnas där när man behöver dom.... kram till världens bästa Becca.

2010-02-04 @ 16:14:42
URL: http://maritakoivumaa.blogg.se/
Postat av: Becca

Tack båda :D O Heidi ja har en lite fusklapp här o skriver ner massor... E trött på skiten o ett pengakåt ex....

2010-02-04 @ 22:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0