Grattis Christoffer på 6 årsdagen..

Ja hela 6 år har gått.. Herregud var har dessa år tagit vägen??? Sitter här o funderar på minns förlossningen som den va igår :S Tider o vad som hände o allt sånt.. Ser mig själv i den där förlossnings salen hur ont ja har men vilken glädje de va när han äntligen va ute :D Kl. 17.50 ikväll e de exakt 6 årsedan han ploppade ut o de la honom på min mage :D Total lycka :D minnes bilder ja ALDRIG någonsin vill glömma o kommer ALDRIG glömma.. De finns där på näthinnan hela tiden...
Nu e de fredag o de ska åka till sin pappa igen.. Lika jobbigt varje gång börjar bli jobbigare varje gång av någon konstig anledning... Men ja älskar dem över allt annat..
Ibland önskar ja att ja kunde ha mina barn på heltid o att de bara åkte iväg varannan helg.. Men de e min önskan vilket ja verkligen hoppas går i uppfyllelse....

Efter ja lämnade barn på dagiset ida så åkte ja ner till gymmet :D En stor klapp på axeln... Duktig Becca.. Men de va något strull me mitt kort så ja ska ringa ner o kolla varför de inte funkade... Hoppas de löser sig :P

Ja vår lilla resa ner till Borås blev ju tråkigt nog inställd.. I måndags blev C sjuk de e hon vi skulle bott hos där nere.. O i tisdags blev M sjuk o bara blev sjukare o sjukare o sjukare.. Så vi fick snällt ställa in våran efterlängtade resa.. Ja som verkligen kände att ja behövde komma iväg.. Så typiskt min tur... Får planera in snart igen...

Nu ska ja ringa mitt samtal o sen ta mig något att äta...

Over and Out
Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0