Saknaden e...

STOR efter mina änglar.. Tyst o tomt o ja saknar dem o längtar efter dem massor... Vill ha dem här hela tiden.. Känner att ja mår mycke bättre när de är här hos mig.. De e skönt att få några dagar "ledigt" för att hämta andan lite.. Men nu har ja gjort de o vill bara att de kommer hem igen... Ja kan se mig o barnen i framtiden att de bor hos mig på heltid o e hos sin pappa varannan helg bara.. En dröm ja vill gå i uppfyllelse.. O ja ska se till att den gör de oxå.. Ska säga till mig varje dag dessa ord..

M, F o A vill att ja hänger me ut ikväll men ja vet inte... Känner inte för de för 5 öre.. Men sen helt plötsligt vill ja gå ut.. Eller ja vill inte sitta själv men samtidigt vill ja de.. Bara va o stänga in mig.. Men va gör de för mig?? Tror att de bara gör mig ännu sämre.... Ja får se hur de blir...

Saknar mina barn massor... De e allt för mig o de e dem ja lever för....

Over and Out
Becca

Kommentarer
Postat av: Heidi

du får komma bort till mig om du inte ska ut å inte vill sitta ensam! här hemma blir det melodifestival för hela slanten :S

2010-02-06 @ 18:51:01
URL: http://snarym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0