En dikt ja hittade.....

Den morgonen när jag vaknar av gårdagens skam...
Jag ligger där ensam och ej i min älskling´s famn...
Vad är det som hänt vad är fel...
Jag vrider mig i plågor och undrar allt mer...
Kanske var det han kanske var det jag...
Men det finns ingen att fråga jag får inga svar...
Man försöker ta sig samman försöka andas ut...
Men man vet att allt är över att allt är slut...
Känslorna dom irrar och tankarna dom far...
Allt för min älskling som var så underbar...
Jag behöver inte berätta hur illa jag mår...
Att mista nån man älskar sätter sina spår...

 

Sök kärleken och du möter den aldrig, fly från kärleken och den kommer att
förfölja dig. Men lär dig älska den som inte förtjänar det.... För det är då personen i fråga behöver den som mest.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0