Hur kan man någonsin vara beredd??

Hej hej Alla glad vänner!
Nu har ja äntligen hittat hit Tack vara min underbar vän Marita. O ja vet har knappt känt henne i 1 år men f*n känns som hon e min själsvän.. Hon vet prices hur ja mår o när ja behöver prata eller bara få vara ifred..  Eller ibland kan hon va lite elak men på ett bra sett.. Som ida ringer o väcker mig hela tiden.. Men ja tycker om henne ialla fall.. Ja va ska ja ha en blogg till då? Ja de undrar ja me ibland men tror de kan vara ganska skönt att skriva av sig här lite.. Så vi får se hur ofta ja kommer in här. Men känner ja mig själv så kommer de bli ofta till o börja me ialla fall..

Ta var på livet var dag för du vet aldrig va nästa dag har att erbjuda :D

Over and out
Becca


Mina barn e mitt liv...

Mina änglar :D Ni e mitt allt :D

Kommentarer
Postat av: Marita

Kul att du kom igång att blogga... är oxå så jätte glad att jag lärt känna dig:)

Söt bild på grabbarna.

2010-01-13 @ 06:23:16
URL: http://maritakoivumaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0