Blir så trött på mig själv...

Varför låter ja mig själv känna så här??? Fattar inte varför ja låter de bli så här. Varje gång åker ja p åen nit. Blir så trött. Eller mer kanske arg på mig själv mer.. Kan inte någon hjälpa mig få dessa känslor försvinna frö alltid eftersom ja vet att de inte e besvarade.. De vet ja så ingen kan komma o säga att de inte e så.. JA VET att de e så nu. Så ingen idè att någon någonsin försöker ändra på de o säga annat. Så e de o så blir de.. Gilla lläget helt enkelt.. De enda folk kan hjälpa mig me nu e att fatta att de inte kommer gå.. Nu e de 200% på barnen o endast barnen.. Orkar fan inte mer av skiten som blir när denna känsla kommer smygande. Så nu ska de bli ett slut på detta. Becca sluta tänk på de nu.. Bara glömma o gå vidare.. Låter så enkelt men lovar de e VÄLDIGT svårt. Tro mig ja vet.. De som hände mig förra året va 1000 gånger lättare att glömma än detta kommer vara.. Men ja måste har inget annat val helt enkelt..

Nu ska ja stänga ner o sova bort denna känsla...

Over and Out
Becca

Kommentarer
Postat av: Heidi

hoppas ja får vara med på ett hörn inte bara barnen....

Kan inte hjälpa dig med känslorna men förstår dig...tro mig ja förstår dig...tog mig 1 år drygt innan ja kom på att tankarna inte gick åt det hållet längre....men ja vet också att det går...känner kanske att ja skulle kunna vara en bättre lyssnare...men är i helt fel läge själv å du vet varför...förlåt....men lyssna så du får spy galla...det kan ja nog göra (hoppas ja iaf)

2010-06-02 @ 15:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0