Finns folk till allt..

o lite till.. Fattar inte hur vissa tänker alltså.. Ena dagen e man en egofitta o gör stan en tjänst om man drar härifrån.. O nästa du vill dem träffas o kolla film o betala av skuld i natura.. MEN HALLÅ!! E sån störd person denna människa e alltså.. Finns inga ord mer än IDIOT!!! Nog om detta BLÄ BLÄ!!!

Nu har äntligen barnen kommit hem.. TOTAL LYCKA!!!! Haft grillkväll me barnen o grannen o hennes barn. Nästan en liten tradition här på skyttegatn nu.. Hahaha..

Imon ska C lika me sin kompis en sväng. Ja o J ska ner o kolla in studenterna när de klär ut sig.. Nu e de sängen som gäller här.. Fått sån huvudvärk ikväll.. Måste lära mig att dricka mer vatten på dagarna.. O tack o lov att H hade lite värktabletter hemma. Har fan inte ens råd att köpa panodil till mig själv nu alltså.. Tur att skattepengarna kommer nästa vecka fast de e borta lika fort haha..

NATTI  NATTI!!!!

Älskar mina 2 hjärtan C o J!!! Ni e allt i mitt liv.

Ocer and Out
Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0