Oj va tider rinner iväg

Japp de gör den verkligen. 29 år sedan ja föddes herregud man blir 30 nästa år. Kan inte fatta de, vuxen nu eller vad?? Villa, volvo, vovve o barn eller vad? Kanske de ja har ångest över att de inte blev så. Har mina underbara barn o de e ja jätte stolt över tro inget annat.. Ja skulle gå genom eld för deras skull...
O nu så har min minste älskade son blivit hela 5 år eller ja om några dagar.. Fattar inte 5 år sedan ja gick me min stora mage o ville bara att bebisen skulle komma ut. Va så arg på alla på BB som inte ville sätta igång mig när vi va där inne. Mådde pytton helt enkelt. Men till slut så va blodtrycket lite för högt så de satte igång de.. TACK O LOV.. HAHAHA. Men nu så e han 5 år om 1 år börjar han på förskolan precis som hans storebror ska göra iår. Var tog denna tid vägen den bara flyger förbi, Fast samtidigt så känns de som den står stilla.. Fattar inte. Kan någon ge mig en förklaring på varför de e såhär..

Sen till vårat lilla projekt. De rullar ännu mer framåt nu.. Tror verkligen vi fixar detta till augusti då vi har bestämt att de ska öppnas o gissa om ja vill att de ska bli så. Visst alla dessa jävla siffror hit o dit gör så man snurrar 780 varav runt men någon gång måste de väl sluta o snurra o komma på plats. Eller????? Ja någon dag kommer de göra de den dagen när vi öppnar vårat lilla kryp in. Haha.

Over and Out
Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0