Saknar...

Framför allt min underbara barn.. Fattar inte trodde de skulle bli lättare me åren men blir bara jobbigare o jobbigare... O sen saknade av 2samheten börjar krypa närmare o närmare.. De e värst när inte barnen e här. När de e här saknar ja inte 2samhete alls. Men Saknaden efter mina ängler e så grymt stor kan ja lova.. Vill att de ska vara här NU.. Även om de sover vid den här tiden så vetskapen om att de e här gör mig lugn... Ingen som kommer smygandes mitt inatten o kryper in under täcket o säger " mamma ja älskar dig".. De finaste o de bästa en mamma kan önska sig..

Over and Out
Becca

Kommentarer
Postat av: surtants

tack vännen ... det e jag oxå ... just nu ser det ut att finnas väldigt lite tid för min del att kunna åka till Tranås men man vet ju aldrig eller så får du komma hit en helg så kan vi göra stan osäker ... du vet ju vart jag bor S

2010-07-13 @ 12:06:25
URL: http://surtants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0