Bara gilla läget..

Japp finns tyvärr inget annat o göra ida känns de som.. Men TACK O LOV att ja har barnen denna vecka gör att de e mycke lättare att tackla saker o ting. Men så fort de somnar så kommer de springandes IGEN.. Men denna gång vet ja inte hur ja ska ta mig ur allt detta skit. Har gjort allt ja bara kan för att inte hamn där ja e ida men nu kan ja inte göra så mycke mer. Bara gilla läget o hoppas ja får behålla de ja har ida. De jobbiga e att ja vet att de kommer bli bättre om max 2 månader men va tusan hjälper de ida?? INTE ETT JÄVLA SKIT!!!!! O ta mig fan ingen annan som fattar de heller.. Tror inget fattar hur ja har de innanför mina 4 väggar. Ja jo 1 person vet men de e bara för att denna person fick se mig få ett riktigt dåligt besked ida. O ja tror att denna person förstår mer än ja själv tror.. Så säger bara TACK för de du gjorde ida me mig.. Du visste att de bästa va att låta mig vara en stund o få just de bara vara.
Tror inte du förstår att de hjälpte massor.

Jo som sagt detta e inte min dag. Inte på någon front. Inte ens på vårat projekt vi håller på me kom de några roliga nyheter.. JA BLIR SÅ TRÖTT!!!
Hoppas på en bättre dag imon. Ja jo ska till tandis men tror att de kommer gå bra ändå måste verkligen göra de. Orkar inte me mer skit o sånt. Sen blir de ev en tripp  till Linköping via Väderstad me min framtida kollega.. Måste kolla in lite saker som kan vara hjälp för våran lilla grej vi gör..

Men men nu så har ja skrivit av mig lite igen.. Nu e de sängen o soffan som gäller..

Over and Out
Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0