Barnledig..

Me allt va de innebär.. Denna helg bestämde ja o H att vi skulle ha en lite grillkväll för hon e oxå barnledig :D Ska bli grymt kul att umgås utan barn frågan e om vi klarar av de.. HAHAHA.. Klart vi gör.. Hoppas på utgång oxå kan ja lova.. Va väldigt längesedan nu ja va ute o svirade runt.
Våra planer fick en liten spark därbak i tisdags men sen va de som att gå in i väggen me dem. Dessa folk på AMS alltså herregud. Ändrar info varje gång.. Blir så ARG.. Men hade en dag igår att "rensa" huvudet o nu på måndag tar vi nya tag igen.. Vi har börjat rita en logga för vårat lilla projekt. Bara hoppas att allt går i lås nu bara.. Eller rättare sagt de SKA gå o lås..

Sen en annan jobbig sak e att  de känns som ja håller på att förlora min bästaste vän M mitt i allt detta.. Hoppas verkligen inte de.. Bara glidit ifrån varandra massor den sista tiden känns de som. Fattar att hon fått mycke me sitt företag o så men hallå vill verkligen inte förlora henne. Så enkelt e de. Saknar dig M massor...

Hänt en hel del runt mig den sista tiden så de kanske e mitt fel allt.. Känns som ja stänger in mig mer o mer.. Fattar inte varför men men de vänder väl snart får ja hoppas.

Sitter här i soffan o lyssnar lite på musik. känner mig ensamast i världen kan ja lova.. Vill bara ha någon som ja kan spy av mig all galla ja har inom mig. Plus att de har börjat märkas på mina barn nu me.. Ringde ett samtal igår som ja hoppas kan hjälpa mig får svar på måndag om de hoppas ja.. Så ja håller tummarna för ja skulle verkligen behöva de känner ja.. Som sagt ensamaste i världen e ja på alla plan. Ja förutom att mina barn finns föralltid i mitt hjärta. Bara älskar de 2 små änglarna. De får en att hoppas.. Hoppas på en underbart liv.. Mamma älskar er :D

Mina änglar o deras kusin W...

Over and Out
Becca




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0