De e så jobbigt...

när barnen åker till sin pappa.. Varje gång sitter ja en stund o gråter.. Kan inte rå för de de bara kommer.. Men de e väl bara o bita i de sura äpplet o ta tag i sitt liv.. Tur att ja jobbar ikväll så ja kan skingra mina tankar. Långt pass blir de me bara hoppas ja får sova bättre denna natt. Jobbade en sväng igår oxå.. Gött eftersom de gav lite extra klirr i kassan :P
Imon ska mamma ha en lite födelsedagsfest ja vet inte om ja ska åka än har inte bestämt mig. Igår smsade ja me H o gissa om hjärtat hoppade upp o ner heletin. ja de visade sig att H ville träffa mig snart o ja frågade om han kunde tänka sig att följa me mig som min dejt på festen.. På festen e de oftast bara par o man känner sig VÄLDIGT utanför kan ja lova.. Så vi får se hur de blir me festen.. Har ju inte hundra bestämt mig för om ja ska åka än heller.. De kostar en hel del att åka till Motala o tillbaka. Ja menar de e ju nästa 16mil tur o retur. O när bensinen koster runt 13kr/liter så kan ni ju räkna ut själva att de kostar. O för en fattigt mamma så funkar de inte..
Verkligen längtar till sommaren när ja får jobba o får många pengar. Ska skicka in på ett jobb här istan idagarna oxå.. Visst har ju på G me vårat företag men man vet ju aldrig o de kommer gå hela vägen vilket ja hoppas att de gör. Men de jobb ja ska söka e bara ett vik på 1 år så då för min framtida kollega jobba lite mer vilket hon nog kommer göra.. Haha.. Eller hur??? Haha.. Sen e detta jobba endast dagtid o inga helger så de vore kanon skönt få ett fast jobb i 1 år.. Men ja vill att vårat företag ska funka o lyckas oxå..

Nu e de bästa att börja fixa inför jobbet.. Så man slipper stressa iväg o glömmer hälften hemma som ja gjorde sist.. Ikväll tänka ja att ja o min brukare ska äta lite kebabtallrik. Mums värre :P Så ha de bäst alla..

Over and Out
Becca

Kommentarer
Postat av: Heidi

klart du ska åka!! tänk på va du kan få ;-) Synd å gå miste om chansen tycker jag haha

DU menar alltså att jag ska få jobba ännu mer själv??? hmm det tål å tänkas på haha fast jag förstår känslan när hon inte levererar papper som hon ska denna däringa!!!

2010-05-15 @ 08:58:49
URL: http://snarym.blogg.se/
Postat av: Becca

Japp menar att DU får jobba mer.. Ja eftersom hon inte kan leverera så står man där o har kanske missat denna chans. Kanske skulle kännas skönare att kunna säga upp sig haha...

Magkänslan på de andra e tyvärr lika me botten just nu.. Men ja åker nog ändå o firar´av mig lite.. Lägger en grund till vår fjortisfylla :P HAHA

2010-05-15 @ 13:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0