Dubbelslag

slår mitt hjärta varje gång när han skickar sms.. Fattar inte varför o ja blir lika arg på mig varje gång oxå.. Men nu så han ja börjat fråga mig själv varför de händer. Finns där känslor som ja trodde ja hade lagt på hyllan. Eller e de bara uppmärksamheten man får? Ja många fler frågor snurrar runt. Tänk om ja bara kunde få ett svar på om de e något mer eller om han bara retas. Som härom dagen när han skickade: Jag drömde om dig inatt. Snacka om att hjärtat slog volter o dubbelslag på samma gång.. Sen berättade han va de va för något o bara då slog mitt hjärta dubbelslag heletin. Han skrev även att de hade varit mysigt om de hade hänt i verkligheten. Men hallå de va ju han som tog avstånd från mig när ja berättade att ja hade känslor för honom o nu så håller han på som han gör inte första gången heller.. Blir bara så arg både på honom o på mig själv. Varför gör han så.. GGGRRRRRR
Ska försöka skaka av mig de.. Gör de nu!!!

Over and Out
Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0