Vänner e allt...

Utan vänner vad e man då? Inget absolut inget.. Dessa behöver man o en sann vän finns där heltin.. Har precis varit hos min älskade vän M o gissa om vi har rensat luften mellan oss.. O gissa om ja e glad nu.. Vi har ventelerat allt mellan himmel o jord ida.. Vi grät i omgångar sen gick de en stund o vi grät igen. Men snacka om att de behövdes.. Båda behövde verkligen de.. O de kändes hur skönt som helst.. Fått tebax min älskade vän M igen.. M du har en stor plats i mitt hjärta o kommer föralltid ha de. Glöm ALDRIG de!!!! Men tack för att du berättade hur du kände inför allt o sånt.. O att du fanns där även pga av allt som har hänt.. Går inte att beskriva i ord va du betyder för mig. Har nog inte förens ida fattat hur mycke ja saknat dig..

Veckan som gått har ja o H bestämt att vi skulle ta en grillkväll o en fjortisfylla.. Ja grillkvällen blev av men fjortisfyllan uteblev TACK O LOV hahaha.. Men grymt roligt hade vi ialla fall. Tog en tur ut till Babar på kvällen, där No limits spelade.. Grymt bra band.. De tråkiga va att de började inte spela förrens vid halv tolv o de va dåligt som tusan.. Men blev en lugn o trevlig kväll.. O gissa om de va skönt dagen efter att vakna upp utan baksmälla :P

Imon ska vi dra igång ordentligt me vårat företag :D Äntligen kan man sitta på dagtid o fixa allt.. Sen blir de en sväng till jobbet, där ja ska jobba över sommaren o även lite extra nu innan o skriva lite papper o sånt.. Ska jobba mitt första pass den 7 maj då går ja ensam på skiftet. Gissa om de ska bli spännande men gud va ja ser fram emot de..

På kvällen ska ja o M iväg o träna.. Har varit väldigt slö när de gäller träningen men ja o M bestämde oss för att dra igång ordntligt me de igen.. O tr mig ja har känt av att de inte varit så mycke träning sista tiden.. Börjat få ont i ryggen igen o de e inte bra :S Men nu blir de att slänga på en film o slänga sig i soffan o bara vara.. Underbart!!!

Saknar mina 2 änglar massor.. Vill pussa o kramar er...Mamma älskar er mest av allt...

Over and Out
Becca






Kommentarer
Postat av: Marita

Fick en tår i ögat igen :)

Va helt underbart igår att prata ut om allt o du e en vän jag saknat massor sista tiden...

2010-05-03 @ 06:45:34
URL: http://maritakoivumaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0