Varför kan ja inte få vara glad??

Va har alla för problem mot mig?? Va ja än gör så nog fan ska alla sparka på mig när ja börjar resa mig upp.. För helevete låt mig vara för en gångs skull..

Tur att de har hänt något roligt ida ialla fall.. Han me stort H va här ida :D Snacka om många pirr i magen.. Haha.. O speciellt när han pillade mig i håret.. Gissa om ja mådde bra då. Han e helt enkelt underbar haha.. Satt o fundera på hur ja skulle ta mig ner från detta moln ja svävade på. O vilka kramar vi gav varandra.. De verkar kärlek bane mig ialal fall från mitt håll haha.. Nä kom ner på jorden Becca detta går inte.. O sen bara timmar senare kom de.. Sparken på benet o pladask så låg ja där nere IGEN... Blir så arg o ledsen o irriterad o allt därtill.. Men e väl att bara ta nya tag o försöka resa sig igen.. Frågan e om man vågar :S

De bästa vore att mina pirr e besvarade men vem vågar fråga?? INTE ja ialla fall.. Haha.. Tyckte att min vän H kunde fråga men ho vägrade, förstår inte varför bara.. Kanske skulle be henne här lite?? SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!!!! Hoppas de funkar...

Imon blir de jobba me företaget sen blir de promenad till soc o llämna till majblommefonden, kapp ahl o köpa en jacka till C o lindex o köpa bh till mig själv måste ha en ny NU..

Over and Out
Becca

Kommentarer
Postat av: Heidi

haha får ja bara träffa honom så kan ja nog vara riktigt pinsam om du bara vill hehe (mer pinsam än vanligt haha)

2010-05-20 @ 19:30:05
Postat av: Becca

Haha tror ja håller honom lååååångt borta från dig då :P Hahaha

2010-05-20 @ 23:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0