Livet....

Livet e till för att levas o bara ta dagen som den kommer. Livet e som en berg o dalbana den går upp men helvete va fort den kan gå ner.. O sen kommer den inte upp igen. För börjar man klättra upp så nog fan slår någon ner fötterna på en. Blir så jävla trött.. Ja ställer upp så mycke ja kan på allt o alla, men när ja vill få något då vänder alla mig ryggen. Fattar inte varför? Har ja gjort något säg de till mig istället då.. Men efter denna tid som ja levt o efter allt som hänt så orkar ja inte mer nu alltså. Nu e de näven ner o nu får folk ge lite innan de kan väntas sig något av mig.. Ja menar man måste faktiskt ge för att få något i livet.. Ibland får man ge flera gånger innan man får något tillbaks. Men man måste tusan kunna ge o inte förvänta sig att man får något tillbaks. Men efter ett tag då man bara gett o gett o gett så vill man gärna få lite tillbaks. Men då vänder alla ryggen mot en o bara går åt de andra hållet.. Ja så jävla less på detta nu.. Ja orkar fan inte mer alltså helt allvarligt. SÅ JÄVLA LESS!!!! De så himla ont när man ser detta o framför allt känner de inombords. Känner mig helt ensam i denna värld. Ja visst har mina barn  o tro mig de e verkligen mitt allt. Men vuxna människor som behandlar mig som ja inte vet vad. Ursäkta men va tusan har ja gjort er tänker ja då. Så mycke som ja ställt upp o så o detta e tacken för de.. Så nej tack. Detta har krypit fram de sista veckorna o de sista dagarna har ja märkt de mer o mer.. Hittat något bättre duger inte man längre. TVI FAN för detta alltså.. Försöker få kontakt me en som ja trodde va min vän men denna person verkar hittat bättre eller not för mig har denna person inte tid me längre. Ja ja.. tyvärr så att den dagen DU vill komma tillbaks så finns inte ja där mer. DU har förlorat mig. De e DIN förlust INTE min..

Nu till en grej som ja inte kan få bukt me.. Träffade en person i fredags o som ja även träffat innan men i fredags så pirrade de till lite i magen. O kom på mig själv att ja satt o "letade" efter denna person när denna person va ute o "gick" i lokalen.. SUCK!! Ja vet att ja inte kommer träffa honom men men kanske lika bra. För ja förtjänar inte o vara lycklig som Becca. Ja e över lycklig som mamma de kan ingen annan ta ifrån mig..

ÄLSKAR MINA BARN MEST AV ALLT!!!!

Over and Out
Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0