Tolkningsfråga

De kan va jobbigt o behöva tolka va folk menar me de de säger o gör.. Så sjukt trött på de helt enkelt.. E totalt slut körd i hela kroppen o framför allt i huvudet. Orkar fan inte bry mig längre.. Har ingen ork ingen energi längre.. Hoppas verkligen barnen kan komma o ge mig lite imon när de kommer. Vilket ja tror de kommer göra oxå.. TACK O LOV för att dekommer imon alltså..
Vet inte alls va ja vill längre. Känns som livet går under bara för ja inte vill. Men varför vågar ja inte säga ifrån?? Måste lära mig de alltså.. Fan så jävla arg ja blir på mig själv.. Ja ja.. Sånt e livet helt enkelt.. Beg o dalbana men de bara går nerför.. Känner verkligen att ja behöver mina barn mer hos mig..
Har jobbat hos den nya brukaren sjukt roligt alltså.. Men grymt trött när man ska försöka orka ta in all ny info.. Nu ska de bli fiml o bara en massa mys me mig själv haha... O hoppas de blir fredag fort så ja kan hämta mina änglar..

Over and Out
Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0