Alltid saknad, Aldrig glömd

De e va du e min älskade Mormor Karin.. Önskar att du vore här hos mig. Vet att du finns hos mig var dag. Skulle bara vilja krama om dig o säga hur mycke ja saknar dig o älskar dig.. Vill tacka dig att du guidede mig att hitta han me stort H.. Ler.. För ja har hittat honom o kommer aldrig släppa honom.. Vet att du skulle tycka mycket om honom o säga att han e bra för mig. En trygg famn att krama när man behöver. En man som älskar mig för den ja e. Utan några krav. Han tar mig för den ja e. Me honom kan ja va mig själv. Behöver inte göra mig till o vara någon som ja inte e. Han har hjälpt mig att ha tålamod. Han e verkligen den mannen ja letat efter. O han fanns där närmare än ja trodde :D Men nu finns han vid min sida o stannar där resten av mitt liv. Ja känner verkligen det. För evigt i evigheter. Vet att du e glad för min skull ja känner de. Lovar vi kommer åka ner o hälsa på. Han vill oxå åka för han känner din kärlek till mig o han vet hur mycke du betyder för mig. Finns inga ord för den glädjen ja känner. Total lycka helt enkelt.. Älskar dig älskade Mormor Karin för alltid :D

Over and out
Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0