Det e inte regn som faller

Ännu en dag igen, ja vaknar upp med tystnaden o står där lika vilsen som ett barn.

Som en våg kommer saknaden o den sköljer över mig, i samma stund ser ja sanningen ja ska leva utan dig.

 

Det e inte regn som faller, finns inga spår i snön som leder hit, ett hus bebott av tomhet av hjärtat de fattas det en bit.

Det e inte regn som faller en kylig vind som söker sig hit in få se hur mina tårar fryser till is på min kind.

 

Ja minns den morgonen, när vi två gick i sommaräng, o du sa att det här har inget slut.

En annan dag o en annan jag står vid fönstret o ser ut.

 

Det e inte regn som faller, finns inga spår i snön som leder hit, ett hus bebott av tomhet av hjärtat de fattas det en bit.

Det e inte regn som faller, en kylig vind som söker sig hit in, få se hur mina tårar fryser till is på min kind.

Det e inte regn som faller, finns inga spår i snön som leder hit, ett hus bebott av tomhet av hjärtat de fattas det en bit.

Det e inte regn som faller, här blir de aldrig sommar någonsin fast ja hör fåglar sjunga vet ja snabbt att den e min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0