Du e allt

Du e allt ja någonsin önskat

Du e allt ja någonsin Drömt

Du e den som får mig att minnas, alla drömmar ja har glömt

Du e den som får mig hoppas

Du e den som får mig le, All min kärlek får du bära hela livet vill ja ge

 

För du e där när ingen ser mig

Du e där när stormen yr

Du e där när natten skrämmer

Du e där när dagen gryr

O ja vill alltid ha dig nära, när som åren läggs till år.

O va livet vill oss lära att framtiden e vår

När som klockorna har stannat, o tiden tycks stå still

Om man inte vågar säga, de man längst i hjärtat vill

Då ska vi ta varandras händer, då ska vi minnas denna dag

O förstå vad som händer, e de alltid du o ja

 

Du e allt ja någonsin har önskat

Du e allt ja någonsin Drömt

Du e den som får mig att minnas alla drömmar ja har glömt

Du e den som får mig hoppas

Du e den som får mig att le

All min kärlek får du bära all min längtan vill ja ge

Ja all min kärlek får du bära hela livet vill ja ge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0