Tycker om när du tar på mig...

Finns en kille som jag gillar mer o mer för varje gång ja ser honom. Men vågar inte säga det ifall ja skrämmer iväg honom.. Känns som han kom till mig av en andledning att han just kom nu. Testa mitt tålamod till tusen märker ja.. Vill inget annat än att vara vid han sida var dag. Vakna upp tillsammans med honom. Allt de där som var dag har att ge. Han har fått mig att tro på mig själv o tycka om mig själv som igen annan fått.. Låten med Per Gessle - Tycker om när du tar på mig. Stämmer så bra.. Pirrar till i hela kroppen när han tar på mig om bara så en kram eller en smekning på armen.. Åååå dett agör mig galen helt enkelt.. Vet att de e bättre o skynda långsamt men o ta var dag som den kommer.. Men varför just jag? Varför ska ja träffa en kille som gör så här.. Vill oxå gå hand i hand på stan tillsammans med mina o hans barn. Umgås som en HEL familjen en fredagskväll men alla barnen.. Känner verkligen att detta e han me stort H.. Har aldrig känt så här för en kille innan. Inte ens me mina barns pappa.. Kan han bara inte förstå de.. Igår skickade han ett sms innan han skulle gå o lägga sig.. Där stod de "sötnos ja tänker på dig" Men någonting gör honom rädd. Rädd för att släppa in mig i sitt liv.. Önskar att han kunde berätta vad det är. Skulle göra mig betydligt lugnare.. Men jag får väl bara gilla läget o ta en dag i taget.. Nu e de snart läggdags o imon e en ny dag med nya möjligheter..

Over and Out
Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0